Obsah fóra Elsat DISKUZNÍ FÓRUM Elsat DISKUZNÍ FÓRUM
Diskuzní fórum kabelové televize Elsat spol. s r. o.
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Podzimní akce

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Elsat DISKUZNÍ FÓRUM -> Kabelová televize
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LTCB



Založen: 30.11.2006
Příspěvky: 39
Bydliště: Č.Budějovice

PříspěvekZaslal: út říjen 20, 2009 2:28 pm    Předmět: Podzimní akce Citovat

Dobrý den,
nerozumím jedné věci. Ve Vašem letáku uvádíte:
"Objednáte-li si změnu Základní programové nabídky na Rozšířenou v době od 15. října do 15. listopadu 2009, poskytneme vám dekódovací kartu zdarma. A navíc, vyšší měsíční paušální poplatek budete platit až za měsíc leden 2010!!!
Máte-li již od nás dekódovací kartu pro příjem zvlášť placených programů, lze ji na základě Vaší žádosti snadno aktivovat i pro příjem Rozšířené programové nabídky."
Proč jsem ale jako Váš stálý zákazník, který již dekódovací kartu má, za věrnost trestán a není mi přiznáno při přechodu na Rozšířenou nabídku bezplatné období do ledna 2010? Z uvedené citace to zřejmé není, zjistil jsem to až dotazem na Vašem obchodním oddělení...
Děkuji za vyjádření.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ája



Založen: 26.9.2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: út říjen 20, 2009 3:21 pm    Předmět: Citovat

Dobrý den
Musím jen souhlasit. Jsem zákazníkem KT Elsat od samého začátku a nepamatuji,že bychom jako stálí zákazníci byli někdy tímto způsobem nějak zvýhodněni i když také používám dekodovací kartu a navíc též internet.
Myslím si,že by se také mělo pamatovat na stálé zákazníky a nějakou "akci" vymyslet i pro ně.
Děkuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stano



Založen: 4.11.2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: út říjen 20, 2009 10:16 pm    Předmět: Podzimní akce Citovat

Dobrý večer,
také se jako zákazník ELSATU od založení přidávám k názoru dvou předcházejících příspěvků. Také by měly být akce pro věrné zákazníky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taipan
Moderátor


Založen: 22.11.2006
Příspěvky: 1443
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st říjen 21, 2009 7:22 am    Předmět: LTCB Citovat

Proč jsem ale jako Váš stálý zákazník, který již dekódovací kartu má, za věrnost trestán a není mi přiznáno při přechodu na Rozšířenou nabídku bezplatné období do ledna 2010?

Souhlasím, tohle se mi zdá také jako nesmysl. V případě, že nějaký zákazník má např. předplatné HBO a chce si dále rozšířit ještě na Rozšířenou nabídku, měl by mít též nárok na bezplatné období do konce roku. Ještě se na to zeptám na zákaznickém oddělení.

K ostatním - ano, též souhlasím, že věrní zákazníci by si asi zasloužili nějaké zvýhodnění nebo věrnostní bonus. Nicméně tady v Diskuzním fóru pláčete na špatném hrobě. Jarní a podzimní akce připravuje vedení společnosti a já jakožto technik, který se tady snaží odpovídat na technické dotazy v mém poli působnosti nemám žádnou možnost takovéto věci nějak ovlivnit. Připomínky a návrhy tohoto typu by asi bylo vhodnější adresovat výše.
_________________
taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
taipan
Moderátor


Založen: 22.11.2006
Příspěvky: 1443
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st říjen 21, 2009 7:55 am    Předmět: LTCB Citovat

Tak, konzultoval jsem tuhle věc s kolegyněma v zákaznickém oddělení a shodli jsme se na tom, že je skutečně nesmysl, aby věrní zákazníci, kteří si již předplácí některou z placených nabídek (HBO, Cinemax či Hustler) byli při rozšíření ještě na Rozšířenou nabídku v podstatě trestáni za věrnost a nebyly jim přiznány 2 měsíce zdarma jako zákazníkům přecházejícím ze Základní nabídky na Rozšířenou.

Čili bylo mi přislíbeno, že pro zákazníky, kteří již mají kartu a předplatné na některou z Pay TV nabídek (HBO, Cinemax, Hustler) a rozhodnou se dále si rozšířit předplatné i na Rozšířenou nabídku, získají též období až do konce roku zdarma. Tito zákazníci se mohou o toto přihlásit na našem zákaznickém oddělení.

Pozor! Toto zvýhodnění se netýká zákazníků, kteří by chtěli kupříkladu pouze přejít z Pay TV na Rozšířenou nabídku. V takovém případě by se jednalo v podstatě o downgrade a na tento případ se pochopitelně bonus 2 měsíce zdarma nevztahuje.

Jinak bych chtěl podotknout ten fakt, že různé zvýhodňující akce, bonusy, promo období a podobně aspoň dle mých zkušeností dělají vždy pro nové zákazníky, za účelem získání nových dušiček. Ať jde o prodej aut, mobilní telefonování, satelitní příjem, prodej všeho možného zboží nebo třeba kabelovku. Tak to prostě je. Uznávám, že je to svým způsobem nespravedlivé ke stávajícím klientům, sám jsem se v podobné situaci taky vícekrát ocitl, ale těžko s tím něco dělat...
_________________
taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LTCB



Založen: 30.11.2006
Příspěvky: 39
Bydliště: Č.Budějovice

PříspěvekZaslal: st říjen 21, 2009 9:30 am    Předmět: Citovat

Dobrý den,
děkuji za příznivou odpověď, uvažoval jsem o Rozšířené nabídce (přitom už mám HBO), takže to nyní provedu.
I když je mi jasné, že taipanovi jako technikovi tato oblast nepřísluší, obrátil jsem se na toto fórum a děkuji mu za projednání a vyjádření. Tento přístup jenom potvrdil moji spokojenost dlouholetého uživatele Vaší KT i internetu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
plhon



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 57
Bydliště: Philippines

PříspěvekZaslal: st říjen 21, 2009 9:34 am    Předmět: Citovat

Dobrý den, v letošní podzimní akci jsem rozšířil obráceně, tedy k rozšířené nabídce jsem přidal HBO a bylo mi potvrzeno, že ty dva měsíce budu mít HBO bez poplatku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
taipan
Moderátor


Založen: 22.11.2006
Příspěvky: 1443
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st říjen 21, 2009 2:01 pm    Předmět: Citovat

Ano, sice jsem to vyloženě nezmínil, ale automaticky se má za to, že totéž platí i obráceně, tedy při rozšíření z Rozšířené nabídky na některou z Pay TV nabídek.
_________________
taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
marcel



Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 33

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 10:31 am    Předmět: Souhlas Citovat

LTCB napsal:
Dobrý den,
děkuji za příznivou odpověď, uvažoval jsem o Rozšířené nabídce (přitom už mám HBO), takže to nyní provedu.
I když je mi jasné, že taipanovi jako technikovi tato oblast nepřísluší, obrátil jsem se na toto fórum a děkuji mu za projednání a vyjádření. Tento přístup jenom potvrdil moji spokojenost dlouholetého uživatele Vaší KT i internetu.


K tomu co napsal LTCB se připojuji a jen doplním, že náš polistopadový mafiánský banánistán má zřejmě přeci jen naději.

Pořád existují v našem státě firmy a společnosti (bohužel často aby je běžný občan tzv. pohledal), které přestože je vlastní hospodářské výsledky z pochopitelných důvodů zajímají, nesnaží se maximalizovat Zisk za každou cenu a jsou natolik féroví, že dokáží své záměry cestou svých odborníků se svými klienty i na veřejném a přehledném fóru jakým je tento bez pokrytectví diskutovat.

Vždy je to o lidech ve vedení, o jejich schopnostech a charakterech, jestli pro ně budou klienti jen tzv. za "kavky" nebo respektovanými byť platícími partnery. Podle toho se odvíjí i povědomí zákazníků o takové firmě (společnosti) a pocit spokojenosti, který se nezmění ani potom co dojde ke změnám, které klienta třeba nepotěší, ale které mu byly férově vysvětleny a které z něj nedělají tzv. "pitomce". Negativní příklady jak to chodí u různých molochů nebo i malých "košér" firem a jak tyto ten vysněný kapitalismus na úkor dost často bezbranných klientů budují zná jistě každý ze své zkušenosti nebo zkušeností svých známých, a tak je třeba opačný příklad vždy ocenit.

Taky jsem rád, že jsme již léta klienty KT Elsat a v balíku se spolehlivým a technicky kvalitním internetem jsou pro mne služby této společnosti, v porovnání s těmi předchozími firmami, jednoznačně nejen cenovými podmínkami nejlepší a podle minulých i současných indicií věřím tomu, že nikdy nenastane chvíle, abych tento pozitivní názor musel změnit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Elsat DISKUZNÍ FÓRUM -> Kabelová televize Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com